Hallo Hoogseizoen!

21 juli 2016

Het hoogseizoen..

Gezelligheid, het groeiende aantal mensen, een heel stuk harder moeten werken dan eerst, steeds meer moeten multi tasken, maar vooral ook een heleboel plezier hebben in het werk!

Terwijl de ene na de andere vlucht vol Nederlanders hier op de luchthaven aankomt, staan wij alweer enthousiast klaar met een brede glimlach (vaak ook heul vroeg in de ochtend, nadat we iedereen al hebben ingecheckt en uitgezwaaid die weg gaan) om de nieuwe ladingen vakantiegangers weer te ontvangen! Ook komen er steeds meer jongeren aan op dit eiland nu en ons team is dan ook versterkt met onze GoGo en Beachmasters collega's! Kortom één en al gezelligheid hier! Maar ook met Sunweb gaan er regelmatig jongeren mee, het is dan ook erg leuk om hier meetings mee te hebben! Dit heeft toch weer een hele andere insteek dan de gezinnen en de ouderen. Elke dag blijft het ook weer leerzaam om te ervaren hoeveel verschillende mensen je hebt met wensen en eisen en hoe je hier als reisleidster op in kan spelen en hoe je zoveel mogelijk problemen op kunt lossen, zodat je in ieder geval probeert het iedereen naar zijn zin te maken!

Ik blijf het werk nog steeds fantastisch vinden en zeker nu het zo druk en gezellig aan het worden is! Ik moet er eerlijk gezegd ook echt nóg niet aan denken om weer naar huis te gaan. Ik ben zo gehecht aan mijn turbulente leventje hier. Elke dag is het weer anders en van alle ervaringen wordt je weer sterker en beter! En ook de feestjes op de Bar street en aan de stranden blijven fantastisch! Want tussendoor moet er af en toe natuurlijk ook stoom afgeblazen worden. Zo hadden we bijvoorbeeld laatst op Tarzan Beach een meloenen party. Een complete chaos aan mensen, harde muziek, vuurwerk en... een heleboel meloenen gevuld met drank! De sfeer zat er lekker in! En Tarzan was uiteraard ook aanwezig!

Daarnaast heb ik een tijdje terug ook nog een heerlijke dagtrip op de boot mee mogen maken langs de drie eilandjes Kalymnos, Pserimos en Plati, wat een heerlijk uitje was dit en wat hou ik toch ontzettend veel van Griekenland! Niet alleen het land zelf is zo mooi, maar vooral ook de mensen wat ben ik van ze gaan houden! Moet er nog niet aan denken hier afscheid van te moeten nemen van alles en iedereen! Ik ben zo blij dat ik de Griekse cultuur heb mogen leren kennen en ik heb echt respect voor de mensen hier hoe ze allemaal er alles aan doen om toch door de moeilijke tijden heen te komen! Fantastisch en je gunt het ze stuk voor stuk!

Verder geniet ik ook heerlijk van het zonnige weer hier, ik weet al geen eens meer hoe een regen bui aanvoelt, zo lang dat het hier niet geregend heeft! (Sorry voor de jaloerse mensen onder ons). Ik begin hier ook lekker bruin te worden hoor en zaterdag gaan we heerlijk met zijn allen naar Paradise Beach, één van de mooiste stranden hier op Kos! Want tussen het zeer harde werken door mogen wij uiteraard ook even een dagje heel hard ontspannen en genieten! Dat verdienen we wel, want we knallen hem hard op dit moment met zijn allen en daar ben ik ook heel erg trots op!

Ik geloof dat het nu best helder is hoe mijn leventje er zo'n beetje elke dag uit ziet hier en dat het wel duidelijk is zo dat ik het nog steeds uitstekend naar mijn zin heb!

Liefs uit Kos!

1. Mandy:
    21 juli 2016
    Hey Sillie,

Leuk om weer even een update te lezen en te horen dat je het nog steeds zo naar je zin hebt!! Gelukkig hebben we sinds deze week ook eindelijk echt zomer in Nederland, al weten we hier natuurlijk nooit hoe lang dat duurt.. Maar toch ben ik nog steeds een beetje jaloers op je hoor, want de stranden zijn bij jou natuurlijk veel mooier :-)

Enjoy en laat snel weer wat van je horen!
    Dikke kus
  2. Mireille snabel:
    22 juli 2016
    Heb weer heerlijk genoten van je reisverslag hoor.
    Op naar de volgende reisverslag hoor Silvia.
    Dikke kus en knuffel van mij.
  3. Cocky:
    23 juli 2016
    Leuk verslag weer geniet maar lekker van je vrije dagen tussendoor want dat zijn zo te lezen goed verdiende vrije dagen. tot de volgende keer.
    groetjes uit haastrecht